Om next-stay
Med 20 års erfaring, kender vi behovene bag næsten enhver form for udlejningsvirksomhed. Med den viden som ballast, har vi udviklet et 100% web- og cloudbaseret administrations- og bookingsystem. Stabilitet og hastighed har haft topprioritet under hele udviklingsprocessen. Alt overvåges løbende, og vi griber ind inden en udfordring bliver til et problem for dig.
Vores nye platform er designet med enkelhed i tankerne. Vi fokuserer på at levere den bedste og mest intuitive mulige oplevelse for dig og dine gæster.
Hvorfor nu next-stay ”beyond booking” i vores nye logo!
Ganske enkelt fordi vi i efteråret 2022 opstod som full-service leverandør. Hvor vi nu udover integrationer til øvrige udbydere, også kan levere komplette hardwareløsninger med egen integreret adgangskontrol, nummerpladegenkendelse, el-standere, intelligent forbrugsstyring, dørlåse, samt automatisk booking og check-in skærm.
Via disse systemer kan dine gæster faktisk kan klare det hele selv: Bedre service til gæsterne og ressourcer frigjort som kan bruges til mere spændende ting end administration. For selv om vi alle, gerne vil levere “verdens bedste værtskab”, så ønsker flere og flere gæster at have fleksibiliteten til at kunne klare det hele selv. At selvbetjening samtidig kan være med til at skabe ekstra omsætning/indtjening udenfor sæsonen, er vel også værd at tage med.
Da vi, i al beskedenhed, kender vigtigheden af et fleksibelt system der kan tilpasses den enkelte virksomhed, er fleksibilitet fra starten tænkt ind i systemet, og vi har endnu ikke mødt en opgave vi ikke kunne løfte.
Lyder det som om vi rammer plet, med vores løsning, eller er du i tvivl! Vi tager gerne imod en udfordring. Giv os et ring på 7060 5170, eller smid os en besked, så giver vi meget gerne en demo, og et uforpligtende bud på en løsning til din virksomhed.